2010. július 18., vasárnap

Barbie Torta kicsit másként

Legtöbbször a barbie tortát úgy szokták "tálalni", hogy a barbie baba ruhája maga a torta.
Én egy nagyon szép tortát találtam a neten, ami megihletett. Ilyet szeretnék!!!

Most volt rá alkalom, hiszen drága kisfiaink unokatestvére ma tartja az 5. születésnapját. Mit is lehetne készíteni egy ilyen gyönyörű szőke fürtös kislánynak, mint egy ilyen tortát! :)


A tölteléke vanília, csoki ganache-zsal bevonva. Az apró levelek alsó szélét zöld festékkel megfesetett, felvert Hulala-val díszítettem. Most végre kipróbálhattam az egyik új kinyomócsövemet, ami levél kinyomócső.




Két szárny egy 8 tojásos jó nagy piskótából lett kivágva, és körbe, tetejére dísztítve.
Nemsokára megyünk a szülinapra, remélem, a kislányka örülni fog nagyon. :)





9 megjegyzés:

Kiskukta írta...

Ez nekem is le volt mentve, nagyon tetszik nekem is, a tied is nagyon szép lett!

Adryenn írta...

Szia Kricky!
Szerintem nagyon szép lett és ötletes.Én is láttam a másikat a neten,de ez sokkal jobban tetszik:-)

Kricky írta...

Kiskukta!

köszi! A tiedre is nagyon kíváncsi leszek, ha elkészíted!

Adryenn!

köszönöm szépen!!! :) Azért nekem a neten talált tetszik a legjobban, de jól esik, amit írtál. :)

Adryenn írta...

Kricky!
Most hétvégén sütnöm kell egy tortát egy kislánynak.De az anyukája nem tudja,hogy milyen legyen.Megmutattam neki a tiédet és nagyon tetszett neki is.Úgyhogy valószínű,hogy kipróbálom én is:-)

Kricky írta...

Adryenn!

nagyon örülök neki!

Szívesen megnézném majd, milyen lett! küldd el nekem! :)

Adryenn írta...

Szia Kricky!

Oké elküldöm ha elkészült,de ha gondolod akkor majd megnézhetnéd a weblapomon is.Nem reklámozni akarom:-)
üdv. Adry

Adryenn írta...

Szia Kricky!

Ma elkészült a pillangó barbie torta.Ha kíváncsi vagy rá feltöltöttem az oldalamra megtudod nézni:-)

www.adrykonyha.hupont.hu

Kricky írta...

Adryenn!

megnéztem a tortádat, angyon szépe lett! Tetszik a színösszeállítás és az alakja is!
Gratulálok!

Adryenn írta...

Szia Kricky!

Köszönöm szépen!
És köszi a tippet is, nagyon tetszett a kislánynak is:-)
Üdv.Adry