2010. augusztus 12., csütörtök

Homokozó Torta


Egy nagyon kedves barátnőm 1 éves kisfiának a szülinapjára készítettem ezt a tortát. Barátnőmnek szenzációs ötletei vannak, ezt a homokozót is ő találta ki.

A homok barna cukorból van rászórva, belül pedig csokikrémmel ízesítettem. (legalábbis azt hiszem... :D, mert már majdnem 1 hónapja, hogy elkészítettem ezt a tortát)

Igazság szerint totál másként képzeltem el, hogy készítem el, de nem kevés akadályba ütköztem. Pl, hogy a barna cukor nem úgy viselkedik, mint a homok (mert miért is viselkedne úgy, hiszen nem az), és pl. nem tudtam ujjal belerajzolni a "homokba" ez esetben pl. a kisfiú nevét. Pedig olyan jól mutatott volna! És a homokozó játékok, amiből a homokformát kiborítjuk. Na, azt sem tudtam élethűre megcsinálni, mert nem ragadt a barna cukor a fondantra... szóval nem olyan lett, mint amit elképzeltem. Legközelebb próbálom másként kivitelezni, ha ilyet kell készítenem. MÉg gondolkodom, hogy kéne...

2 megjegyzés:

Pixie Pie írta...

Ez nagyon jópofa torta lett! :) Tök jól megcsináltad a keretet is!
Ha elfogadsz egy ötletet, lehet, hogy jól működne mondjuk úgy a homok, hogy darált keksszel kevered a barnacukrot. Azt egy kicsit vastagabban is lehet szórni és akkor lehetne rajzolni bele szerintem. Hm? Lehet, hogy ezt én is kipróbálom... :)

Kiskukta írta...

Ez annyira édes!