2010. szeptember 1., szerda

Shrek torta Kricky módra


A Shrek sorozatból igazából az első tetszett nekem a legjobban, a többit nem is igazán néztem. A gyerekek nálunk nincsenek oda érte, így nem is nézzük.

Megpróbáltam olyan Shrek tortát készíteni, amilyet nem nagyon láttam még a neten.

Mert ugye, mikor készül egy torta, első mozzanat az, hogy utánakeresek képekben róla az interneten, hogy ihletet adjon valami.

Most is megnéztem a témában készült tortákat. Volt köztük olyan, amin figura volt, vagy olyan, amire rárajzolták ezt a zöld Ogre-t vagy micsodát. :)

Én ismét a sajátos módszeremhez folyamodtam mint a kiskirálylány tortámnál. Síkban tettem rá a figurát, de úgy, hogy kidomborodjon.
Nagyon szeretem ezt a technikát, nem nagyon láttam még senkinél. Még a végén elnevezem Kricky féle figuráknak. :D
Nehogy már a gyerekeken kívül ne maradjon utánam semmi...

Fenenagy önbizalmam félretéve, most ez a torta végre nyugodt körülmények között (éjjel 1-ig) készült.
Csokoládé töltelékkel, csoki ganache-al bevonva, amire került a zöld borítás.
Airbrush-al fújtam rá színt, kézzel formáztam a betűket.
Szerintem igazán vicces és egyben kreatív is, hogy a 25-ös tetején megjelennek a shrek-fülek, mint eredeti feliratnál az S betűn.

Megmondom őszintén, most nagyon örülök, hiszen az utóbbi időben nagyon komoly alkotói válságban éreztem magam. Most viszont ez a torta is jól sikerült, mint a másik, amit nemsokára felteszek a blogomba.

2 megjegyzés:

Pixie Pie írta...

Nagyon jó lett! :) Tök jól eltaláltad a figurát szerintem is.
Én is szeretem ezt a kidomborodós technikát, főleg, ha nincs idő már figurákat gyártani. Ebbe ráadásul nem kell merevítés sem, plusz sokkal gyorsabban elkészül. :)

Adryenn írta...

Nagyon szuperül sikerült.Nekem is nagyon tetszik színösszeállításban is;-)