2010. október 13., szerda

Helloween-re készülve


Az igazság az, hogy nem nagyon szeretem követni ezeket a külföldről jött ünnepeket, és az is az igazsághoz tartozik, hogy a pontos eredete, lényege engem nem is érdekel. Az viszont inkább, hogy a kisfiamnak nagyon tetszett volna -ahogy ő hívja- egy tökfej. Így hát adott volt, hogy mindenképpen készítek egy tök lámpást. Egyet itthonra, egyet az oviba. Ahogy belelendültünk, egyre jobban tetszett mindenkinek a tökfaragás. Még a 2 éves is nagyon élvezte a "kibelezést".

Végül többet is készítettünk.

A hello kitty-s ötlete innen: helloween kitty
Mindenképpen szerettem volna a kislányoknak is kedveskedni az oviba (és kiélni a kislány hiányát a családban).Készült egy normál helloween tök, és egy olyan, ami nagyobb fiam kérésére "félelmetes legyen". :)

Sajnos fogalmam sincs, hogy hogyan kell fotózni sötétben, hogy jól látható és jó minőségű képet kapjunk, így ezt nézze el nekem mindenki, hogy ilyen mákszemes képeket teszek fel. Igazából el is keserített, hogy így nem az igazi, de talán látszik, hogyan mutatnak mécsessel a hasukban.

3 megjegyzés:

Mary írta...

De jó tökfejek! :)

Pixie Pie írta...

Ne haragudj Kricky, de nekem ez a Kitty nem volt elég félelmetes! :D
Baromi jók lettek, ügyesen bánsz a késsel! Mekkorák voltak ezek a tökök?
Egyébként nekem a töklámpásokról az utóbbi időben mindig az jut eszembe, hogy anno láttam egy műsorelőzetest, amiben Győzike nagykéssel vagdosta az ölében tartott tököt és majdnem levágta a kezét. :)))

Kricky írta...

Köszi!

Pixie!

:DDD