2010. november 11., csütörtök

Százezer megtekintés és a Díjak

Hihetetlen, de kaptam egymás utánban 3 díjat is!

Ez legfőképpen azért fura nekem, mert még csak január óta üzemel a blogom és máris meghaladta a százezer megtekintést 2010 március 22 óta!!! Ez borzasztó sok szám! (el sem tudok számolni addig...)

Nem tudom, menyire vagyok kreatív (lehetnék szerintem jobban is), vagy hogy mennyire jó, amit csinálok, csak azt, hogy egyszerűen SZERETEM ezt csinálni. Tortákat díszíteni, meghökkenteni, enni, szeretni, örömet okozni.

Nagyon-nagyon köszönöm mindazoknak, akik olvassák a blogomat, vagy esetleg idetévednek és legfőképpen köszönöm a díjakat!!!

Ezért érdemes csinálni azt, amit csinálok és ettől vagyok igazán boldog! Mert ez azt mutatja, hogy még mindig van értelme és hogy van még hova fejlődnöm.

Itt az egyik díjam, amit Szederligettől kaptam. Már egyszer kaptam ilyet, ezért nem is írok le még 7 dolgot magamról, mert uncsi lennék. A válaszaim és a részletek ITT megtekinthetők.

A másik díjam Az Esztertől és Becca-tól kaptam.

A harmadik díjam pedig Bonnie-tól. :) Köszönöm mindenkinek!!!! Nagyon-nagyon aranyosak vagytok!!! Puszi!!!

Ja, és nemsokára kedveskedek a 100. rendszeres olvasómnak! Hogy a többiek se legyenek szomorúak, készülök egy meglepivel mindenkinek!!!

Szeretlek titeket! (hűűű, ez milyen fura volt a "számból" vagyis az ujjaimból! :)

Ja, a díjakat át kéne adnom, de talán majdnem mindenkinek van! Akiknek mindhármat szívesen adnám, az, akiktől kaptam és még:
Pixie Pie, Limara, Farkas Vilmos, Kiskukta, kreatorta , Pici ez pici az, Reni- az élet napos oldaláról és minden, általam rendszeresen olvasott blog tulajdonosának!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te jó ég ennyi díjat bezsebelni!!!! Jobb mint az Oscar! :) Gratulálok! Mummy

Anyatigris írta...

Gratulálok!:)

PiciJuci írta...

Gratulálok én is ehhez a sok szép díjhoz!
Valóban ez egy nagyon kellemes visszajelzés, hgoy van értelme annak amit csinálsz, szépen megfogalmaztad.

Pixie Pie írta...

Gratulálok Kricky! A díjakhoz is és a rengeteg látogatóhoz! És nagyon köszi, hogy nekem is felajánlod...:)

Névtelen írta...

Gratulálok!

Üdv.

Hancurbogyó

Unknown írta...

Szia!
Jelentkezem, én követtem el a díj-ajándékozást! :) Itt találod a linket: http://beccaesasutik.blogspot.com/2010/11/2-dijam-d.html
És nagyon nagy GRATULA a műveidhez! Minden tiszteletem!