2011. január 20., csütörtök

Olvasóim Tortái

Még régen, Kiskukta blogját olvasva csodáltam, hogy mennyi levelet kap és a szép tortákat, amiket olvasói küldtek, meg is mutatta mindenkinek.

Soha nem gondoltam volna, hogy valaha nekem is sikerül ilyen posztot írnom, amiben büszkélkedhetek olyan dolgokkal, amiket mások készítettek és ezt még meg is osztották velem.

Hihetetlen megtisztelő, amilyen kedves leveleket kapok olvasóimtól, és az, hogy úgy gondolják, talán tudok nekik segíteni ebben- abban...

Mondanom sem kell, hogy a dilis fejemmel néha-néha akadt olyan levél, amire tegnap este jöttem rá, hogy nem válaszoltam. Mikor olvasom a leveleket, van, hogy fejben válaszolok, így néha olyan valóságosnak tűnik, hogy ezzel le is tudtam a dolgot. :) Ez most nagyon bánt, mert én valóban köszönettel tartozom mindenkinek, aki hozzám fordul kérdéseivel.

Szerencsére azért ez a legtöbbször nem így van, és igyekszem valóban levélben (és nem fejben) választ írni a kérdésekre.

Az utóbbi időben nagyon sok szép tortákat gyártottatok, amikből mutatok most néhányat.

Meg kell mondjam, néhány remekművet tátott szájjal néztem, annyira jól sikerültek.

Kezdem az elsővel, Zachar Zsuzsival, aki egy régi ismerősöm, és egyszer csak futólag megmutattam neki a tortáimat. Adtam talán neki még egy linket is a házi fondant készítéséről is, mert tortát szeretett volna készíteni.

Aztán érkezett az első fotó, ami élete első fondant borítású tortáját mutatta... Ledöbbentem, annyira jól sikerült.
A Verda már csak hab volt a tortán szó szerint. :)


Zsóka volt az egyik, akinek nem sikerült az egyik levelére válaszolnom, így ezúton is elnézést kérek tőle...
Nagyon édes tortát készített:
Judit tortái csodaszépek, a képek magukért beszélnek:


Olívia tortája, ami csodaszép:


Judit csokis tortája, amin a virágok szinte megszólalnak:

Chrisz alkotásai igazi kedvenceim:


Betty pedig majdnem egy tortagyáros lett. Igazi tehetség, szépek a tortái:





És Anita, aki a Manny mester tortámtól kapta az ihletet. Nagyon jól esett:
Mindegyik torta csodaszép! Csak így tovább!

1 megjegyzés:

Kiskukta írta...

Ismerem az érzést! Gratulálok neked és minden alkotónak!:)