2011. május 23., hétfő

A díjátadó

Az online cukrász verseny díjátadóján megkaptam végre a csodaszép arany "nyakláncomat", és az ezüstöt is. :)
Az átadóra a Zila kávéházban került sor.

Nagyon nagy élmény volt találkozni a versenytársakkal, és különösen jó érzés volt fogadni a gratulációkat. Még soha életemben nem kaptam arany érmet, pláne nem voltam még soha ilyen izgalomban.
Ezzel a tortámmal nyertem a versenyen aranyérmet:

Ezzel a tragant szoborral pedig ezüstöt:

Képek a díjátadóról:
Férjem, és a srácok is jelen voltak egy darabig... amíg meg nem unták a dolgot... megsúgom, elég hamar. :( így elmentek inkább játékot vásárolni. Dávidúron látszik is a nagy lelkesedés. :))
 Érmekkel a nyakamban, egy idióta vigyorral az arcomon. :):



Sok új tortás társsal ismerkedtem meg, és olyan jó volt látni a "régieket" is!
Megkaptam a hőn áhított Zila tortaformát is!
Hétvégén készítettem is egy csodás epres tortát benne. :))
A lénygete meg majdnem elfelejtettem leírni. Azt, hogy szervezkedtünk jó páran Lenke háta mögött (fórumosok), és megajándékoztuk őt egy air brush-al, a születésnapjára. :) Csodás ez a csapat, nagyon boldog vagyok, hogy köztük lehetek!
További képek a díjátadóról megtekinthetők Lenke galériájában: ITT.

Nincsenek megjegyzések: