2011. május 25., szerda

Torták fiú gyerekeknek

Hogy én milyen baromi hanyag tudok lenni... már ami a fényképezést illeti. Nem is igazán tudom, hogy megérdemelnék -e egy normális masinát. :)
Olyan ritkán van időm, hogy előkészülve lefotózzam a készített tortát, hogy legutóbb, egy Jimmy Neutron tortát készítettem, és még csak le sem fotóztam. Vagyis de, egy képen,  kb. 100 méterre levő kis pontban látszik, hogy, ja AZ volt a torta... :S kicsit elfuserált vagyok, de igyekszem nagyon gyorsan helyrejönni, mert már kezdem pocsék blogger módjára írni a bejegyzéseim.

Mondanom sem kell, hogy általában véve átlagban csak 3 x szokatm újra szerkeszteni, amit íroki, mert minden második szót félreütöm. Talán az időjárás teszi... mint amikor mindent erre fogunk, mikor nyűgös a gyerek... :D jah.. azért nyűgös, mert hideg lesz... azért, mert meleg... vagy mert nem aludt... ugyan ez nálam is. Vagy mit is akartam írni? na mindegy, nem is tudom, hogyan keveredtem most ide, és kijönni sem tudok belőle úgy, mintha egy halál jó fej csaj volnék, poénokkal sziporkázva...

Naszóval. Van egy kis elmaradásom tortaügyileg. Ezeket a tortákat már jó rég csináltam, kábé 1 hónapja. Áh, nincs kedvem megnézni a naptárat. Lehet, hogy nincs annyi ideje... Ja de, 5-ére csináltam. Apósnak is akkor van a szülinapja.
Két, nagyon jó jó barátnőm kisfia pont egy napon született, 1 év különbséggel. Az apósom meg jó pár évvel azelőtt... :)

Szóval május 5-én hármas szülinap van mindig. :) Legalábbis 4 éve.
Levikének az oviba készítettem ezt a csokis villáskulcsot. Mert ugye, ez a jele. :) Áh, nem szerel ám sokat. :)))

Szürkére gyúrtam a masszát, majd ezüst lüszter port alkoholban oldva festettem a felületet ilyen széppé.

A másik torta egy BATMAN torta volt. Eperkrémmel, és eperpudinggal váltakozva. Szerintem nagyon finom lett.
Ez lett Bencéé. Határozott 5 éves kisrrác találta ki, hogy batman legyen és epres. :) Ja, és hogy a jó nagy  köpenye lobogjon. :) Próbáltam mindent teljesíteni. Hát ilyen lett:
És hogy az apósom tortáját lefotóztam -e? Dehogyis. :D na, ez vagyok én. Szétcsúszott művészember. :)

8 megjegyzés:

Dia és a konyha írta...

Mindegyik nagyon szép! Azért , mert nincs fotó, leírhatnád, hogy az apósé milyen volt! Mi meg majd jól elképzeljük. :D

Pixie Pie írta...

Állat lett a Batman! A csavarkulcson kicsit megdöbbentem, az én időmben még halacska, napocska és hasonlók voltak. Erősen öregszem úgy látom... :)

BarBI írta...

Fúú, a Batman nagyon tetszik nekem is:)

M@rti írta...

Töööök jóóók! Már megint... még mindig! Soha nem okozol nekünk csalódást :-)
(Legalább néha ronthatnál) :-)
A figuraversenyt is megnyernéd a Batmanoddal!

Eszter írta...

Nekem nagyon tetszik mind a kettő! Gratulálok!

Adryenn írta...

Nagyon szuper lett mindkettő:-)
Ötletesek,kreatívak.

Mimi írta...

Mindkettő jól sikerült! A Batman nagyon állat lett! Csavarkulcs jel az oviban, hát elég érdekes :)

Bianka írta...

Csúcs vagy