2011. június 10., péntek

Csipke torta

Egy érdekes technikát szerettem volna kipróbálni, és most ez a torta pont kapóra jött, hiszen teljesen rám volt bízva.
Nagyi horgolt csipkéje volt az egyik kellék. :) Lenkénél már láttam hasonlót, de megmondom őszintén, hogy direkt nem nézetem meg, mielőtt ezt készítettem. Nem akartam, hogy befolyásoljon. Az volt a koncepcióm, hogy a csipke szélét vajkrémmel teszem csipke hatásúvá. Legközelebb megpróbálom úgy is, hogy az egészet én rajzolom majd meg. Az lenne az igazi.


Nagyon elegáns, letisztult tortát gondoltam ki, és csodás volt dolgozni a csipkével. Egy adag masszát kinyújtottam, majd sodrófával belesodortam a mintát. Lehúztam óvatosan a csipkét. Fontos, hogy picit keményítőzzük be a felső felületet, különben beleragad.
Ezután szikével körbevágtam, felhelyeztem a torta tetejére, és vajkrémmel körbepöttyöztem.
Az íze tejszínes csokikrém, csoki ganahe öntettel.

12 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Wow! Milyen szép lett!

marisz57 írta...

Gyönyörűséges! A színe is.Biztosan meg volt elégedve,aki kapta.

mandala írta...

Gyonyoru !

Galagonya írta...

Már Lenkénél is tetszett a csipkés megoldás, de így - a tortetején- is nagyon szép: egyszerű,semmi túlzás, mégis mutatós.

M@rti írta...

Ez nagyon szép! Az ilyen stílusúak tetszenek nekem igazán.

Angi Angéla írta...

Nagyon szép!

Angéla írta...

csodálatosan szép lett, hol lehet ilyen sodrófát kapni, és mennyibe kerül?

Pixie Pie írta...

Nagyon szép lett a lenyomat és jó ötlet volt a körbepöttyözés is. Nagyon mutatós!

Laura írta...

Nagyon szép lett! ;)

Eszter írta...

Juj, de nagyon jól néz ki! Mennyi ilyen szép terítőej van anyunak is, majd egyszer én is bevetem őket! ;-)

M@rti írta...

A sok díj mellé adok én is egyet, nálam megtalálod!

Kricky írta...

Köszönöm szépen mindenkinek!!!
Angéla!
ez csak egy sima csipke terítő, amit normál nyútófával belenyújtottam a masszába, majd levettem róla.

Márti!
köszönöm a díjat!!! :)