2011. augusztus 15., hétfő

Anyukám 55

Édesanyám születésnapjára készítettem tortát.

Nagyon örült neki, és én még boldogabb voltam, hogy nevetni láttam, pici könnyel a szemében. (remélem, nem azért, mert másra számított vagy mert kinevette a tortát...) Azt mondta, hogy az esküvőjén sem volt ilyen torta... (semmilyen sem)-szóval nem volt nehéz űberelni azt... :DDD
Azért lett ilyen virágos a díszítés, mivel anyu nagyon-nagyon szereti a virágokat. Sajnos a kedvencét, szegfűt még nem tudok, de azért a rózsa sem rossz, azt mondta. :)))

Igazából 2 tortát sütöttem, mert biztos voltam benne, hogy anyukám először nem akarja majd felvágni... én pedig nagyon meg szeretném kóstolni. :)))

Szóval volt egy B verziós is, amit hamar felvágtunk.

Kezdjük a burkolt tortával.
Csokis, és vaníliás krémmel töltöttem, majd került rá... mennyi is... megszámolom. 18 rózsa. Sajnos a virágaim még nem olyanok, mint Lenke virágai, és talán soha nem is fogok tudni olyanokat készíteni, de azt hiszem, hogy elmegyek majd egy drótos cukorvirág kurzusára... :) és utána majd még beszélünk... :)

a boldog "tulajdonos", szülinapos :)

A másik torta (vagyis a bé verziós) Zila tortaformában készült. Étcsoki és fehércsoki musse krém egy kis vanília sodóval betöltve. Tejszínhabbal és kis bababiskótás díszítéssel tálaltam.
A torta oldalán a csoki golyócskákat a gyerekek már kicsit megkóstolták... :)

Mondanom sem kell, hogy egy nap alatt teljesen elfogyott. :)

Boldog születésnapot édes anyukám!!!!







13 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Isten éltesse Édesanyádat!
Szuper mind a két torta! Szerintem rózsakészítésben is nagyon jó vagy! :)

admin írta...

Isten éltesse anyukádat!
Szép lett a torta (torták) és amúgy nekem tetszenek a rózsáid! :-)

mandala írta...

Boldog szuli napot az anykadnak !
Gyonyoru a torta , gratulalok neked !

M@rti írta...

Boldog születésnapot Anyukádnak!
Nagyon szép lett rózsával is!

Mary írta...

Trixi csodaszép tortákat készítettél anyukádnak! :) Boldog születésnapot kívánok neki! :)

marisz57 írta...

Nagyon szép a torta és a rózsák is. Első ránézésre élőnek gondoltam őket.
Isten éltesse sokáig anyukádat!

Dia és a konyha írta...

Nagyon szép lett mind a két torta, de ezt a B verziós tortát én is megkóstoltam volna! :)

Kricky írta...

nagyon köszönöm mindenkinek!!! :)

Gesztenye receptjei írta...

Boldog születésnapot az anyukádnak:-)9
A torták csodálatosak lettek:-))

PiciJuci írta...

Igazán mesés lett mindkettő....de a B verzió máris elindította a gyomornedveimet:)
a rózsáid nagyon szépségesek lettek...nem kell neked virágtanfolyam:)

Bianka írta...

Boldog szülinapot anyukádnak, szép tortát készítettél neki

feketepillangó írta...

Nagyon boldog születésnapot anyukádnak!
Gyönyörű lett mindkettő tortád!
A rózsáid pedig csodaszépek!

imoatti írta...

csodalatos torta,Boldog szulinapot anyudnak