2011. szeptember 19., hétfő

Airbrush kurzus beszámoló

18-án, vagyis vasárnap megtartottam az első AIRBRUSH kurzusomat!
Gondolkodtam, hogy most, vagy majd csak a kurzus befejező, második szakasza után írjak -e beszámolót, de azt hiszem, nem bírnám ki még egy hétig magamban tartani az élményeket! :)))

Nagyon sokat készültem rá, és hosszas jegyzetelés alatt azon gondolkodtam, mit is szeretnék én tanulni egy ilyen kurzuson, ha elmennék.
Így az ott előadott dolgok nem csak az airbrushról, hanem mindenféle hasznos infóról szólnak.

A 7 résztvevő közül mindenki amatőrnek mondható, de egyben mindenki ugyan olyan: szerelmese a tortáknak! :)
Őrült jó volt ennyi kedves ember között lenni, akik mind rajonganak azért, amit én is csinálok, vagyis a tortadíszítésért.
Egymástól is hallottunk hasznos tanácsokat, beszélgettünk és úgy gondolom, hogy mindenki jól érezte magát.

Hungarocell tortákat vontunk be K2 marcipánhelyettesítő masszával, majd azokat fújtuk le airbush technikával.
Az airbrush műszaki részét a férjem mondta el profi módon, így mindenki láthatta, hogyan néz ki egy airbrush pisztoly szétszedve, és meghallgathatta, mire is kell vigyázni, nehogy tönkre menjen.

És íme a képek a kurzusról:

 hungarocell patkány bevonás előtt

fóka festés előtt

 nagyon dolgoztunk... :)

 airbrush pisztolyok
 mindenki nagy munkában
 fókák sorakozóban
 a patkányok egyre élethűbbek lesznek... mindenkié egyedi
 M@rti elégedett mosolya
és mindenki megörökíti a saját művét. :)


Vasárnap, vagyis 25-én folytatjuk a gyakorlást. Már alig várom, hogy újra találkozzunk!

Következő kurzus időpontja hamarosan...

4 megjegyzés:

Raindrop írta...

Gratulálok Kricky, hatalmas lépésekben haladsz! :)
Nem rég még félve mutattad a csodás munkáidat, most pedig már tanítod. Őrületes fejlődés, látszik, hogy imádod. :)
A kis patik baromi profik! :D

tejszínhab írta...

csodás dolog ez az airbrush, minden torta mintha élne tőle :)))

Bianka írta...

Fantasztikus, micsoda élethű szemek

Kricky írta...

Raindrop!
de rég jártál nálam!!! és milyen jól esik!!

igen, te voltál az egyik, aki az elejétől "ismer" engem. Nekem is nagyon gyorsnak tűnik a tempó. remélem, hogy helyt tudok állni, mert nagyon lelkes és kitartó vagyok. Az elszántságom már néha fárasztó. de kitartok az álmaim mellett! köszönöm! :)

tejszínhab!
igen, én is ezért szeretem igazán!
Bianka!
köszönjük szépen!