2012. január 6., péntek

Chicago Bulls torta

Ma készítettem ezt a Chicago Bulls tortát.

Konkrét elképzelése volt az ismerősömnek, aki kérte tőlem.
Kaptam e-mail-en 2 fotót, és a kettőből kellett összehoznom ezt a verziót. Sok kreativitás nem volt tehát benne, hiszen minden adott volt hozzá, de azért a kivitelezésen elagyaltam egy picikét.

A minta torta ez volt:
és ezt kellett úgy rászerkesztenem valahogyan, hogy a parketta legyen parketta hatású. Plusszban még egy mezt is valahogyan hanyagul a szélére kellett dobni.
A képet kinyomtattam A4-es nagyságban, majd a egy darab K2-ből kivágtam a közepét a fekete szegély nélkül. Ezt ecsettel megfestettem, majd a bika fejet külön kivágva, megfestve helyeztem rá. Mivel a pirosra nagyon festeni nem tudtam fehérrel, így vajkrémmel oldottam meg a csíkokat és a feliratot.
A kosárpalánkot (palánk nélkül) vagy mi a fene az, amibe dobják a labdát... :DDD (de komoly vagyok) szóval azt egy papír bevonatos virágdrótból formáztam.



Ti hogyan oldottátok volna meg?

2 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Szerintem nagyon klassz lett! Én maximum a kosárlabdát nem tudtam volna kihagyni belőle, gyúrtam volna egyet marcipánból a jó öreg bullsnak :)) De a tiéd így is tökéletes :)

Kricky írta...

:) köszönöm szépen! jó ötlet, legközelebb én sem hagyom ki!