2012. január 18., szerda

Webcukrász verseny 2012

Az év nagyon jól indul, hiszen Némóék ismét elindították a webcukrász versenyt!

Tavaly óriási élményként éltem meg, hogy a webcuki versenyen megnyertem az első díjat. És nem csak az elsőt, de az arany érmek közül is az én tortám érte el a legtöbb pontot majdnem 120 torta közül!

Idén itt az alkalom, hogy megmutasd, Te milyen tortát tudsz készíteni! Hátha idén Te is nyersz egy érmet! :) Sose tudhatod! :)))


Az én arany érmes táska tortámról itt olvashattok:
 

Néhány tanácsom:
Ha kerek torta készül a versenyre, nagyon fontos, hogy szépen legyen burkolva!
Legyen meg az összhang a tortán. Néha a kevesebb több. :)

A legfontosabb tanácsom, hogy a fénykép, amit beküldünk, legyen nagyon jó! Készítsünk akár 50 képet!
Fontos a háttér, a megvilágítás! Lehetőség szerint a legjobb, ha déli órákban fotózunk, a lakás legvilágosabb helyén (amennyiben lakásban fotózunk).

Fényképezés után javaslom, hogy valamilyen fotós programmal állítsunk picit az esetleges fakó színeken. Ezt a legtöbb programban a "levels" parancs csúszkájával módosítható.
Mert ugye a világítás miatt nem mindig tudjuk úgy lefényképezni a tortánkat, hogy az visszaadja az eredeti képet.
Nekem nincs profi gépem, de a versenytortámról a bátyám egy profi fényképezővel készítette a fotókat.
Szóval profi gép híján ajánlom, hogy állítsatok egy kicsit a színeken, fényeken, ha szükség van rá. Nagyon sokat segít.

Idén több kategóriában is lehet indulni!
1. torta verseny
2. Artisztika -tragant vagy karamell dísz (D2) verseny
3. cukorvirág verseny


4. Zila tortaformában készült tányérdesszert verseny

A nyeremények idén rekordnagyságúak!
A versenyről Itt olvashattok bővebben:
http://webcukrasz.lapunk.hu/ 

Zárójelbe tenném (ja, akkor azt kéne bele tennem,.... na mindegy), hogy idén én a tortás versenyen nem idulok, hiszen én is felajánlottam egy airbrush kurzust az egyik érmes torta készíőtjének. :)

1 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Nagyon izgalmasan hangzik! Remélem sikerül a verseny nívójának megfelelő tortát készítenem :))