2012. május 15., kedd

Bagoly torta Kricky módra



Nagyon szeretem a kihívásokat és az olyan torta kéréseket, ahol kiélhetem a mániákus torta dekorációs őrületemet!

Egy nagyon aranyos ismerősöm arra kért, hogy céges rendezvényükre készítsem el ezt a tortát. Nyilván, ha simán csak feltenném a tortát és nem írnék hozzá semmi sztorit, az lenne a legfuribb, hiszen mit keres egy félbetörött tojás egy szerencsétlen bagoly (bagolyon, vagy hogy írjam... fogalmazzam...) izé... hasán vagyis rajta.

Meg egyáltalán... mi is az a sírkő ott???

A céges rendezvény tulajdonképpen a bagoly életének végét jelzi. Aki élt 10 évet... agyon nyomta egy tojás... amiből kikandikál egy PROVIDENT logo. :))

Na, erre varrjatok gombot!
A tiszta sztorit csak az ismerősöm tudja, hiszen ők találták ki. :))
és most el is mondta nekem:
a sztori a következő:
tehát a Provident logoja 10 évig volt egy bagoly, majd a cég váltott és az új logo az, ami kikelt a tojásból. :))

A lényeg, hogy kifejezett elképzelések voltak a tortát illetően, és kérés volt még továbbá az is, hogy a bagoly legyen cuki... :DDD

Mit mondjak... cukinak nem igazán nevezném. :) Külön izgultam, hogy ehhez a saját ötlethez mit fognak szólni, de nagyon örültek neki!

A neten baglyot keresgélve akadtam erre a fotóra, ami rögtön megfogott, és biztos voltam benne, hogy nagyon jól fog kinézni torta alakban is.
kép: innen

Az Airbrush technika ismét nagyon sokat segített, hogy igazán élethű dolgot alkossak! Nem ok nélkül vagyok szószólója és viszem hírét mindenkinek, hogy érdemes megtanulni, és használni!

Az időt lerövidíti, és soha, máshoz nem hasonlítható, helyettesíthető árnyaltokat tudunk elérni!

Még csak annyit a tortáról, hogy maga a sírkő is csokikrémmel betöltött tortából készült, a tojás pedig puncsgolyó masszából.

A fázisfotók már csak a festést örökítették meg:









5 megjegyzés:

Angi írta...

Nagyon jó :)

Eszter írta...

Szuper lett! Nagyon tetszik! Ehhez, hogy ilyet alkoss, ilyen kérések is kellenek, ami nem mindennapi. Nekem bejön, nagyon.

tejszínhab írta...

Nagyon állat! :D

Pixie Pie írta...

Na ettől se lettem okosabb, de attól még a torta szuper jó! :)

Audrey írta...

Fantasztikus, hihetetlen, óriási...nem találok szavakat. Nagyon tetszik!!!