2012. szeptember 30., vasárnap

Astro Boy torta


Astro Boy

Ez a mese kisebbik fiacskánk, Balu kapitány kedvence.
Tulajdonképpen elég nagy marhaságnak tartom, hiszem a mese arról szól, hogy egy kisfiú tudós apukája munka helyére belóg, mert meg szeretné nézni a kísérletet, amin dolgoznak.
Az eset olyan balul sül el, hogy a kisfiú meghal... :(( ilyen mesét!!
Ez után apuka elkészíti kisfia mását robotból, és betáplálja a gyerek gondolatait, emlékeit.

Astro egy nagyon különleges robot, aki hihetetlen kalandokban vesz részt és megmenti a Földet. :))

Na jó, ez elég érdekes, mégis sok gyerek nagyon szereti.

Egy alkalommal felírtam ezt a filmet dvd-re a legjobb barátnőm kisfiának, aki azóta Astro boy rajongó lett.
Adott volt tehát, hogy a születésnapjára ezzel lepjük meg.

Vagyis anyukája ezt találta ki, én meg tortába öntöttem.

Meglepően sok munka volt a tortával. Szemek nélkül kifejezettem bénán nézett ki szegény. De a végére csak sikerült életet lehelnem belé. :)

A színesre begyúrt cukor masszával vontam be a tortát, majd erősítettem rajta airbrush-al.

1 megjegyzés:

Sütis néne írta...

Huh, azt hiszem pont ebbe a mesébe botlottam az imént a tv-n. épp azt a részt láttam belőle, amit leírtál....csak azért néztem pár percig, mert nem akartam elhinni, hogy ilyet látok...hogy a tudós pótolta a fiát egy robot fiúval...nem semmi... :-O
a tortád nagyon jó lett, de ez most az igazi vagy a robot fiú?! :-)))