2012. október 3., szerda

Kalocsai terítő a tortán... cukorból

Bán Márti után szabadon... lehetne ez is a tortám neve.

Ugyanis M@rti a nagy kalocsai torták mestere. :) Legalábbis nagyon sok fajtát csinált már. Kölcsön is adta nekem a terítőjét, amiből aztán majdnem hasonlóan jót sikerült készítenem, mint az ő tortája.
A tortámhoz a minta M@rti Kalocsai 3D tortája volt.

Kinyújtottam egy kisebb adag unidecet, majd abba nyújtottam bele a csipke terítőt. Ezután színes unideceket sodortam, és azokból formáztam meg a hímzést imitáló cukormasszát.

Köszönöm a tippet és a terítőt M@rti! Most egyáltalán nem volt ötletem és kedvem gondolkodni. :) Van ez így... :))



4 megjegyzés:

marisz57 írta...

Jó lett! És hát biztos finom is!

Pocilakóra várva írta...

De tuti lett! :)

M@rti írta...

:-)

Gigi írta...

Az az egy kérdésem lenne, hogy csináltál-e valamit az unideccel, mielőtt belenyomtad volna a terítőt, hogy ne ragadjon bele?:)
u.i.: Anyukád csokikrémje isteni finoom!:) (már másodjára készítettem el..)
Előre is köszi a választ!