2012. október 5., péntek

Louis Vuitton torta

Egy kicsit számomra elcsépelt, mégis extravagáns, divatos torta, amit készítettem egy születésnapra.

Mindenképpen meg szeretném mutatni, hogy egy tortára mennyi variáció létezik. Ugyanis az interneten kutakodva ezt a verziót több formában is megtaláltam.

Laikusként lehetséges, hogy észre sem venném a különbségeket a torták közt, de mégis számomra érdekes, hogy egy-egy készítő hogyan oldotta meg a feldatot.

Szerintem a kiinduló torta ez lehetett. Mert szerintem ez a legszebb kivitelezés, és gondolom, hogy a többi torta csak a "másolata" ennek.


Azért egymás után nézve eléggé látszik a különbség szerintem.

Lengyel Józsi tortája különösen tetszik. Aztán dobtam egy hátast az árától. Mivel olvastam a facebookon ehhez a tortájához fűzött megjegyzések közt, hogy a torta 60 szeletes volt, és az ára 72,000 Ft...

Az enyém csak olyan 30 szeletes lehetett, de én ha árulnám a tortáimat, nem mernék 20,000 ft-nál többet kérni érte.
Persze, ha lenne egy menő cukrászdám, ahol a bérleti díjat, béreket és egyebeket kellene fizetnem, tuti átgondolnám. :))
Jó, mondjuk a Józsihoz nem mérem magam, ő valóban egy igazi profi.

Az én verzióm pedig egy 4. Legalábbis azok közül, amiket megtaláltam az interneten ugyan ebben a  stílusban.



Azért belecsempésztem egy kis Kricky-t is... airbrush-al fújtam a feliratot a tetején és a kerek táblán. :))

Nincsenek megjegyzések: