2012. december 12., szerda

Ti készítettétek

Ahogy múlik az idő, azt érzem, én is sokat fejlődök, ami az airbrush kurzust illeti. Az első kurzusaim másként zajlottak, mint a mostaniak.

Ezért is gondoltam, hogy felajánlom az első 3 kurzuson részt vevőknek, hogy töltsünk együtt 1 kellemes napot.
Ezen a napon megmutatom az új technikákat, amikről úgymond ők "lemaradtak".

Az elmúlt időszakokban nagyon sok szép tortát alkottatok az airbrush kurzusokon, csak ámultam! És közben szenzációsan éreztem én is magam!
Tanultam én is tőletek nagyon sok mindent, és bízom benne, hogy a későbbiekben sokan tudjátok alkalmazni, amiket megmutattam nektek!

Kérlek, fogadjátok sok szeretettel a kis "tanulóim" munkáit:
















 És egy kis beugratós, de nem annyira nehéz: vajon melyik az igazi?

... megfejtés: a legfelső. :)

Úgy érzem, igazán büszke lehet mindenki magára, hiszen csodás torták születtek. A kutyusok, cicusok is nagyon édik voltak, simiztük is őket! :) A vágó deszkákban már mindenki profi, a zöldségek, gyümölcsök nagyon élethűek lettek!
Gratulálok ezúton mindenkinek és hálás vagyok, amiért a Kricky konyháját választottátok!

3 megjegyzés:

Millye írta...

Gyönyörűek! :) Annyira élethűek a gyümölcsök, zöldségek hogy csak pillázok!

Nudleee írta...

A banánok.... Te jó ég... Fogalmam sem volt melyik az igazi... Hosszas nézegetés után jöttem rá, h a legfelső, mert a másik kettőn itt-ott megcsillan a festék, az meg matt... De durva. :)

tejszínhab írta...

Wow, mint az igaziak! Nagyon ügyesek vagytok! :)