2013. július 31., szerda

Kricky szülinapi tortája

Mióta belecsöppentem a cukrászat világába, családomnak is nagy fejtörést okozok a szülinapi tortámmal. :)
Viszont nagyon gondoskodó és odafigyelő családban élek, és szerencsére csodás emberek vesznek körül, akik szívesen vállalják a tortám elkészítését.

Első ilyen különleges tortámat Pixie Pie-tól kérte a férjem. Nagyon meglepődtem és borzasztó büszke voltam rá, hogy végre nem csak csodálhatom, hanem meg is kóstolhatom Pixie tortáját! Nem okozott csalódást, isteni tejszínes csokikrémmel töltött tortát kaptam!
Megnézhetitek: ITT.

A második tortám M@rtitól kaptam, szintén a férjem jóvoltából. Nagyon örültem ennek a tortának is, mivel M@rtika különleges helyet foglal el a szívemben.
A tőle kapott tortát megnézhetitek: ITT.

És elkövetkezett 2013... Július 30... 35 éves lettem. Bíztam benne, hogy a férjem ismét nem hagy cserben és meglep valahonnan egy tortával...

És megérkezett a meglepetés...


A tortám egyenesen Lengyel Józsitól, a győri Matias cukrászda mestercukrászától érkezett! Megismerkedésünk még cukrász tanulóként történt.
Írtam egy bejegyzést a Matiasról, ami következményeképpen megkeresett a Matias cukrászda főcukrásza, Lengyel Józsi, hogy üljünk le beszélgetni.
Ez a történet 2011. májusában volt. Azóta eltelt 2 év, és szerencsére megismerhettem Józsit, aki csodálatos lelki erővel, hihetetlen profizmussal és olyan fanatizmussal készíti a tortákat, amit bárki megirigyelhetne.
Hozzáteszem, kevés olyan embert ismerek a cukrász szakmában, aki ilyen szerény lenne a hatalmas tudásához képest. Ezt teszi őt egyedülállóvá, igazán különlegessé.
(remélem, senki nem tart túl nyálasnak...ezt most valóban így gondolom)

Nos, szóval ő készítette a tortám. De nem is egyet, rögtön kettőt. Az egyik ehető, a másik dekor torta, amit emlékbe eltehetek magamnak, hogy néha meg-megcsodálhassam azt.
Lengyel Józsi blogját és csodás tortáit megnézhetitek itt: Torta és Karamell



Nagyon örömöt szerzett ezzel nekem ő is, és a férjem is.
A torta nem okozott csalódást, nagyon finom volt! Csodásan harmonizált még a belső szín is a külsőhöz!


Végre igazán közelről nézegethettem jobbról-balról a karamell virágokat. :)

Köszönöm mindenkinek a sok-sok köszöntést! Nagyon jól esett!

4 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Boldog szülinapot itt is, csodás ajándékot kaptál! Kíváncsi vagyok a következőre ;)

M@rti írta...

Boldogot itt is! :-)

Kricky írta...

Tejszínhab, M@rti!
édesek vagyok, köszönöm!

marisz57 írta...

Ugyan a szülinapodat jócskán lekéstem, a jókívánság azonban örök érvényű!
Nagyon sok boldog szülinapot érjél!
Gyönyörű tortát kaptál, biztos finom is volt!