2013. október 22., kedd

Alkotás

Most, hogy kellően elűztem mindenkit a blogomtól az előző bejegyzésemmel, írok egy kicsit az alkotásról.


Azt hiszem, a jövőben inkább az alkotással foglalkozom, úgysem a rossz dolgokra kíváncsiak az emberek. Mindenkinek van elég belőle, panaszkodni meg nem szép dolog! :)

Nagyon nagy energiákat érzek magamban, amitől szinte csak egész nap dolgoznék, alkotnék, tortákat készítenék, rajzolnék!

A Tortadíszítés alapjai blogból indult egy rendezvény és tulajdonképpen egy újság is. Ennek a neve tortadíszítés magazin. Ezen a közönség találkozón felkért a szerkesztő, Lőrincz Timi, hogy airbrush bemutatózzam.

Rendhagyó módon egy vajkrémmel bevont tortát vittem, amit helyben burkoltam. Egy egyszerű sütőtök formájú tortát készítettem, amin sokan meg is lepődtek, akik ismernek: "csak ennyi? egy tök?"
Természetesen nem csak egy tök volt. :)
Íme a végeredmény:




A takarások egy kicsit elnagyoltak, de itt most nem az aprólékosság volt a lényeg, hanem a burkolás, fújás. Remélem, élvezte a bemutatót, aki látta! :)

2 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Én láttam, és már az elején sejtettem, h nem elégszel meg a tökkel :) Egyébként tök jó lett :D A véleményed meg nehogy elhallgasd, semmivel kapcsolatban sem! Az nem te lennél... :)

Kricky írta...

:))) köszönöm szépen! nagyon örülök, hogy így gondolod!