2013. október 26., szombat

Cukor Show 2013 -Kricky tortái a rajzverseny rajzai alapján

Sajnos, mivel nagyon sokan a facebookon éljük az internetes világunkat, hajlamos vagyok elfeldetkezni azokról az emberekről, akik nem tagjai. Így sokszor elfelejtek olyan dolgokat is kiírni a blogon, amit ott megtettem, így mások nem is értesülhetnek a különleges dolgokról. Azt hiszem, megpróbálom kicsit visszább szorítani a facebookos énemet, és kicsit többet jönni ide.

A nagy forgatagban így el is felejtettem, hogy volt ilyen is a Cukor Show-n! :)

Fantasztikus élményben volt részünk, mikor megrendeztük az idei Cukor Show-t Komáromban! Majdnem 400 ember vett részt rajta, látogatott el hozzánk!

Az előzetesen Komárom iskoláiban és néhány óvodában meghirdetett rajzversenynek lett 16 nyertese.
Az óvodás rajzokat technikai okokból ugyan nem, azonban a maradék 14 művet elkészítettem tortából 3 nap leforgása alatt. Ezek közül csak egy volt ehető, de későbbiekben azt az egyet is el fogom készíteni dekor tortának, hogy megmaradhasson sokáig ihletőjének!

A gyerekek hihetetlen kreatívak! Némelyik rajznál azt éreztem, ezt sehogy sem fogom tudni kivitelezni tortából.

Megmutatom a nyertesek rajzait (amúgy 250 rajzból kellett kiválasztani a 16-ot---nagyon nehéz volt! Segítségemre volt zsűriként Bán Márta is, aki bizonyíthatja mindezt!)
Ha tehettem volna, az összes kisgyerek kapott volna valami szép ajándékot... de sajnos nem tehettem... :(










A rajzverseny nyertesei a tortáikkal:

A rajzverseny nyertesei kaptak egy-egy igazi, ehető tortát is a Cukor Show cukrász verseny gyermektorta kategóriájában részt vett versenyzők által. Ezeket véletlenszerűen sorsoltuk ki.
Köszönet az összes versenyzőnek a tortákért, a gyerekek teljesen odáig voltak értük!!!

























a további kategóriák tortái, munkái:
Karamell kategória:




Cukorvirág kategória:




Airbrush torta kategóriára sajnos nagyon kevesen mertek nevezni, de így is nagyon szép munkák születtek. Reméljük, jövőre bátrabbak lesztek!


Köszönjük a támogatóinknak a sok ajándékot és a szponzorációt!!!

3 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

Fantasztikusak! Egytől-egyig...

tejszínhab írta...

Remek kezdeményezés és nagy munka lehetett, gratulálok :)

marisz57 írta...

Már a facebookon is megnéztem egy összeállítást a showról.
Nagyon tetszenek a gyerekrajzok, meg a róluk készült torták!
A cukorvirágoktól meg teljesen elolvadok, olyan csodásak!
És átjön a fotókról a jó hangulat, olyan igazi "show hangulat". :)