2014. január 13., hétfő

Airbrush techinka alkalmazása extrém tortára


Mint ahogy azt már sok olvasóm megfigyelhette, nem vagyok egészen normális. Bár ki mit hisz, vagy esetleg gondol normálisnak. Nem biztos, hogy az a normális, amit elvárunk a nagy átlagtól.

Egy azonban biztos. Hétköznapinak egyáltalán nem nevezhetőek a tortáim.

Készülök gőzerővel egy versenyre, így ma gyakoroltam az airbrush technikát, amit ugye ételfestékkel szoktam megtölteni, és így viszek különleges hatást a torta felületére.

Be is leshettek a kulisszák mögé, hogyan is készült ez a torta.

Szeretem megosztani ezeket az apró kis mozzanatokat, mert annak idején engem nagyon érdekelt volna, hogyan készül egy-egy torta.

Amúgy a faragással, formázással és az festékszóróval együtt mindössze 4 órámba tellett elkészítenem ezt a tortát. Úgy hiszem, még így is akadna rajta mit formálni, hiszen minél aprólékosabb valami, annál élethűbb.




jöhetnek a fogak...

Én, és a barátom, Ernő. :)


3 megjegyzés: