2014. december 29., hétfő

Jótékonysági licit Kricky vizsla tortájára

Elsősorban szeretnék mindenkinek kívánni kellemes ünnepeket!
Remélhetőleg a sok finomságtól dagad mindenki pocakja! :) Bár bízom benne, hogy nem vitte senki sem túlzásba! (rajtam kívül-nesze neked fogyókúra)

Aki facebook felhasználó, az bizonyára olvasta már, hogy licitre bocsátottam a élethű vizsla kutya tortámat. A kikiáltási ára 20,000 Ft. Aki a legtöbbet ajánlja érte e-mailen, annak elkészítem, majd a befolyt teljes összeget felajánlom a Rex Komáromi Állatvédő Egyesület részére.
Licitálni 2015. január 20-ig lehet a krickykonyhaja@gmail.com címen!

Az ünnepélyes átadásra 2015. január 25-én, Budapesten, a blogom 5. születésnapján kerül sor. A rendezvényemen természetesen lehet majd kisebb összegekkel is támogatni a kutyusokat, cicusokat!

És ezúton hívok meg minden kedves érdeklődőt a blogom 5. születésnapjára, amit 2015. január 25-én tartok, 11:00-ai kezdettel!

Jelentkezés: krickyairbrush@gmail.com

Nincsenek megjegyzések: